marți, 5 noiembrie 2019

Liceul Teoretic Traian Lalescu Hunedoara loveste din nou



S-au reactivat stalinistii de la liceul simulantilor si pacalicilor


De 10 ani  indivizii de la aceasta unitate de invatamant din Hunedoara se straduiesc sa-mi distruga atat cariera cat si viata personala prin actiunile lor de tip stalinist indreptate impotriva mea si a prietenilor mei. Ceea ce le da forta nu e valoarea lor (valoare zero), ci sustinerea vechilor si noilor comunisti din acest sistem sovietic din invatamant, caci ei sunt votanti PSD.

Ca urmare a unor noi fapte de "vitejie" din partea acestora, am depus din nou o reclamatie la secretariatul institutiei cu numarul  2822/05.11.2019.

Metoda lor de 10 ani este aceea de a-i pune pe elevi si pe parinti sa ma injure si sa ma ameninte cu bataia, pentru ca ei se bazeaza ca eu sunt civilizat si nu fac decat reclamatii sau ii dau in judecata.

Iata reclamatia 


CATRE
LICEUL TEORETIC  TRAIAN LALESCU HUNEDOARA
STR. Victoriei nr. 23 HUNEDOARA



RECLAMATIE

Doamna directoare


          Profesor educatie fizica si sport, doctor in stiinta, cu 30 de ani vechime in invatamant, titular EDUCATIE FIZICA SI SPORT prin concurs luat cu nota 9,60, cu incadrare pe post nivel gimnazial (cl. 5 – 8) din anul 2008 la Liceul teoretic TRAIAN LALESCU HUNEDOARA,
         
Inteleg sa reclam urmatoarele:

1. In ultimii opt ani nu mi-ati respectat incadrarea desi, pentru ca legea imi permite, am cerut ca norma didactica sa fie de doar 16 ore, prin urmare mi se putea realiza normarea conform incadrarii la clasele 5 – 8.
Pentru acest an scolar 2019 – 2020 am cerut in scris prin cererea 189/31.01.2019 sa fiu normat conform incadrarii, am cerut suplimentar si plata cu ora intrucat e un drept al meu. Nici in urma acestei cereri scrise nu mi-ati respectat incadrarea si mi-ati scos din norma clasele 5A, 6A, 8B, 8C. In locul acestor clase din incadrarea mea, mi-ati inclus in norma clasele: 0a, 0b, 11c, 12b, 12c.
- Va solicit sa-mi explicati de ce nu imi respectati incadrarea;
V-am solicitat in aceeasi cerere si plata cu ora; in urma aestei normari facute de dumneavoastra am primit o ora la plata cu ora.
- Va solicit sa-mi explicati de ce profesorii Boldor C. si Rus A. au mai multe ore la plata cu ora decat am eu.

2. In data de 16 octombrie 2019, in timpul lectiei pe care o tineam la clasa 0b m-am trezit cu un individ care s-a prezentat ca fiind Patrau si care m-a amentintat ca imi da in gura de o sa-mi strang dintii de pe jos, motivand ca eu in timpul lectiilor o tin in brate pe fiica lui, eleva in clasa a 5-a, si o mangai. Am reusit sa detensionez pasnic momentul acela si apoi am mers la clasa 5 B si in prezenta dirigintei am intrebat intreaga clasa daca e adevarat ce a sustinut acest Patrau, iar clasa a infirmat. V-am relatat acest incident foarte grav, dar nu ati intreprins nicio masura. Mi-ati spus insa ca dumneavoastra ati purtat o discutie cu acest individ Patrau inainte sa vina la mine in timpul lectiei sa ma ameninte; eu inteleg ca asta ati discutat, l-ati invatat sa vina sa ma ameninte asigurandu-l ca el nu o sa pateasca nimic, ca si in cazul celorlalti parinti si elevi ce m-au injurat si amenintat in ultimii opt ani. L-ati invatat pe Patrau sa ia scutire medicala pentru orele de sport pentru fiica sa.  Trebuie sa precizez ca aceasta situatie inadmisibila s-a petrecut neintamplator  la clasa 5 B unde diriginta este profesoara Sarba Larisa. Aceasta profesoara in urma cu 7 ani cand era diriginta la o clasa de a 8-a, impreuna cu dumneavoastra i-a invatat pe parintii a doi elevi din acea clasa sa imi faca reclamatie al Inspectoratul Scoalar Judetean. Pe mine nu ma mira, caci dupa opt ani de practici nedeontologice din partea dumneavoastra ma astept la orice, insa v-am spus si va repet ca aceste practici ma scarbesc. Imi amintesc cand un alt individ al acestei institutii, Nistor Mircea, s-a ridicat in picioare in trei consilii profesorale consecutive si a sustinut in plenul consiliilor, de fata cu dumneavoastra, ca eu stau la intrarea in sala de sport si cer bani elevilor ce vin la lectii. Nu ati schitat nici macar un gest de dezaprobare, desi o asemenea acuzatie este de o gravitate absoluta. Masuri impotriva acestuia nu ati luat. Este adevarat si de neadmis ca aceste aberatii nu au fost trecute, luate in evidenta  in registrul de consilii.    
La doua saptamani de la evenimentul in care am fost amemintat de Patrau ca imi strang dintii de pe jos, chiar de la dumneavoastra am aflat ca “parintii” din aceeasi clasa 5 B au facut o sesizare referitor la mine. Asta e tot ce puteti face, sa-i puneti pe parinti sa ma injure, sa ma ameninte, sa-i puneti pe elevi sa ma injure si sa ma ameninte.
Intrucat aceste tracasari din partea dirigintei Sarba Larisa nu vor inceta, probabil voi avea cate o reclamatie in fiecare semestru pana cand aceasta clasa va  termina clasa a 8-a, ca urmare
- Va solicit sa-mi modificati normarea in sensul de a-mi scoate aceasta clasa din norma didactica si pentru acest an si pentru anii viitori si a-mi da o alta clasa conform incadrarii.
- Va solicit sa-mi refaceti normarea didactica conform incadrarii pentru acest an scolar.

Hunedoara                                                                     Duca Mihael Adrian
4 noiembrie 2019


Dupa 10 ani de tracasari am convingerea ca acesti pacalici si simulanti nu inteleg limbajul articulat. 

Sa mentionez si ca acest liceu teoretic este fostul Colegiu National de Informatica Traian Lalescu Hunedoara, adica aceeasi rusine a invatamntului romanesc. 

Va recomand si articolul scris in 2013 tot despre metodele staliniste ale acestor ratati 
http://mihael-duca.blogspot.com/2013/09/metodele-staliniste-ale-educatiei.html

Daca in articolul acesta este vorba de directoarea Dorina Tănasă si profesorasul cel viteaz de fizica Nistor Mircea, in articolul din 2013 relatam despre directoarea Tănase si un alt stalinist, invatatorul cel chiulangiu Stencoane PLM. Acest invatator, fiindca are “spate”, a avut tupeul ca in consiliu profesoral sa sustine ca nu isi face orele, asta se intampla in 2013. Ca sa intelegeti si ce familii isi duc copiii la aceasta scoala, inca mai exista parinti ce isi duc copiii la acest invatator. Inca mai exista parinti ce isi duc copiii la aceasta scoala. 



Publicata in 2018 ofera argumente pentru o noua Educatie


Intra pe fb 

https://www.facebook.com/Evaluarea-si-motivarea-elevului-395243244257355/https://www.facebook.com/Evaluarea-si-motivarea-elevului-395243244257355/

Pentru o corecta informare si pentru deliciul celor ce sustin acest sistem sovietic de invatamant, ascultati inregistrarea audio a discutiei din luna aprilie 2019 referitor la incadrarea mea pentru anul scolar 2019 - 2020. Directoarea, ca o adevarata sefa de gasca, incearca cu disperare (chiar) sa ma prosteasca sa accept o normare ce nu imi respecta incadrarea, aducand niste argumete idioate de-a dreptul. 


https://youtu.be/_61DuKrDb7Y






Completare 

Raspunsul institutiei sovietice, semnat de aceeasi directoare Tănasă 

Gasca asta de stalinisti inca crede, acum in 2019, ca ei fac legea, ca ei voteaza si votul lor poate inlocui prevederile legale. Le-am atras de mai multe ori atentia ca scoala asta nu e privatizata pe numele lor, dar pentru ei nu conteaza, sistemul le tine spatele (chiar si in inregistrarea audio am repetat aceasta atentionare)
Simulantii si pacalicii astia isi permit (nu e pentru prima oara) sa minta in documente oficiale. Bineinteles ca o fac cu acoperirea Inspectoratului Scolar Judetean Hunedoara. 
Asa cum scrie negru pe alb, directoarea sustine ca s-a respectat legea, ca normarea mea e  in conformitate cu incadrarea mea pe post. Ratatii astia mint cum respira. Nici nu ma mir ca sunt parinti ce inca cad in capcana minciunilor debitate de pacalicii astia. 







Eu public un document doar pentru voi, cititorii, ca sa nu aveti niciun dubiu ca ratatii astia mint in documente oficiale (institutia are toate documentele). 
Din aceasta anexa se vede clar ca sunt incadrat ca PROFESOR  INVATAMANT GIMNAZIAL.  





M-as bucura ca macar parintii ce si-au dat copiii la aceasta institutie sa nu mai cada in plasa minciunilor acestor simulanti si pacalici, sa isi vada de viata lor.
Aceasta situatie este una dintre ultimele pe care le mai aduc in discutie, pentru ca oricum nu foloseste la nimic, sunt necesare alte medtode.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...