joi, 25 iunie 2020

Liceul Teoretic Traian Lalescu Hunedoara - tragem linie


LICEUL TRAIAN LALESCU HUNEDOARA – TRAGEM LINIE


Acest liceu este fostul Colegiu National de Informatica Traian Lalescu Hunedoara.
Datorita perpetuarii sistemului de invatamant sovietic – ceausist si dupa 1989, la fostul liceu Metalurgic din Hunedoara s-au infiintat cateva clase de liceu de informatica, adica de la scoala profesionala, la informatica, daca puteti intelege. Ulterior aceste clase au devenit colegiu de informatica. Stiu, pare incredibil, dar e adevarat.
La fel de adevarat este si faptul ca pana in 2011 acest fost colegiu, actual liceu teoretic, a reusist sa pacaleasca pe toata lumea, intrucat se copia la Examenul de Bacalaureat. Dupa 2011 cand s-a interzis copierea si s-a supravegheat video acest examen, minciuna a iesit la iveala, acest colegiu are 15% promovabilitate la Bacalaureat.
Acest provcent de promovabilitate spune totul despre cadrele didactice de la aceasta scoala, DAR mai arata ca eu am avut dreptate cand i-am caracterizat ca o adunatura de simulanti si pacalici.

In 2008 cand eu prin concurs am obtinut post la acest liceu AM FOST SOCAT  de ceea ce am gasit aici.
Sa explic pe scurt starea de existenta a acestui sistem sovietic ceausist de invatamant, ce inca functioneaza si azi la 30 de ani de la inlaturarea formala a regimului ceausist.
Invatamantul este o institutie bugetara, plina de bugetari, ce functioneaza dupa principiile enuntate inainte dew 1989, Cinei harnic si muncete ori e prost ori nu gandeste si Timpul trece leafa merge noi cu drag muncim.
In alta ordine de idei, daa te ridici impotriva sistemuluii, sistemul incearca sa te elimine. Cititi cartea mea Evaluarea si motivarea elevului (2018).

In aceast context, realitatea de la acest licu tot m-a socat. In sistemul bugetar nimeni nu se omoara cu munca (ar fi un prost exemplu), dar fiecare simuleaza, chiuleste individual, cat mai discret cu putinta, fara a face valuri. La liceul Traian Lalescu Hunedoara aceasta hotarare de a nu face nimic, nimic fara bani de la parinti a fost o idee acceptat la nivel intitutional.
Filozofia lor cu care mi-au facut capul mare vreo doi ani au exprimat-o in doua principii
1. Cine vrea sa invete trebuie sa plateasca, noi nu lucram gratis, daca te duci la doctor trebuie sa scoti bani din buzunar
2. Ce rost are sa-t bati capul cu ei (elevii) ca oricum sunt prosti, nu poti tu sa-i faci destepti.
Filozofia asta a lor m-a socat, DAR are o baza in realitate. Ce rost are sa-ti faci lectiile daca rezultatul e acelasi, banii curg luna de luna.
Cititi cartea mea Evaluare si motivarea elevului daca vreti sa intelegeti si sa cunoasteti mai multe.
Este recunoscut ca in Jud. Hunedoara  Colegiul National Decebal Deva este cel mai bun. Profesorii de la acest colegiu primesc exact acelasi salariu ca profesorii de la Liceul Teoretic Traian Lalescu Hunedoara, cu promovabilitate 15%. Intelegeti realitatea? Profesorii de la Decebal sunt niste fraieri, nu-i asa?  

Pentru ca eu nu am aderat la filozofia lor, simulantii si pacalicii au inceput o campanie impotriva mea, o campanie de razbunare,
- au lansat si lanseaza fel si fel de minciuni despre mine, pentru a ma discredita. Inclusiv ii invata pe elevi ca eu sunt prost. Eu sunt doctor in stiinta din 2008, am o activitate chiar stralucita, dar ce conteaza?
- au pus mai multi elevi sa ma injure si sa  ma ameninte cu bataia in speranta ca eu voi reactiona, si daca as fi lovit vreun elev cariera mea didactica s-ar fi sfarsit
- au pus in mai multe randuri parinti sa-mi faca reclamatiii, pentru a ma putea santaja
- La toate acestea se adauga actiunile din acest an scolar 2019 – 2020 prin care chiar vor sa ma bage in puscarie
Citeste aici

Simulantii si pacalicii astia au scapat de puscarie pana acum datorita atitudinii binevoitoare a unor politisti, procurori si judecatori, caci ei au relatii.
Ei au
- dat declaratii mincinoase la politie despre mine
- falsificat acte
- mintit sub juramant

Doar ca acum am tras linie.

Citeste aifci













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...