luni, 26 martie 2018

Cartea Evaluarea si motivarea elevului

Cartea ofera argumente pentru o noua abordare a educatiei. 
Am conceput această lucrare fixându-mi ca destinatari ai informaţiei studenţii, profesorii şi societatea civilă (părinţii şi organizaţiile ce luptă pentru emanciparea educaţiei în România). 
Cartea reprezintă o noutate nu doar prin tema aleasă, respectiv relaţia evaluării cu motivarea elevului, ci şi prin modul de abordare al temei. 
Un capitol important este destinat evaluarii profesorului. 


Cum puteti cumpara cartea? Prin doi pasi simpli.
Dupa achitarea sumei totale (carte + curier) la banca pe numele Duca Mihael Adrian, cont RO28BTRLRONCRT0352185201 la BANCA TRANSILVANIA, cu mentiunea "carte", cartea va fi trimisa prin curier rapid. Suma totala este 70 lei. Apoi mesaj pe funnymich1@yahoo.com cu adresa destinatarului pentru curier. 
Exista si posibilitatea trimiterii prin Posta Romana, in acest caz, suma totala achitata este de 55 lei. 

Viziteaza site-ul personal



Un popor needucat este un popor sarac si usor de manipulat.



SUMAR DINTR-O PRIVIRE
Introducere

CAPITOLUL 1 Probleme ale practicii şcolare
1.1. Repere istorice
1.2. Societate şi educaţie
1.3. Legislaţie şi educaţie

CAPITOLUL 2 Dimensiuni ale evaluării şcolare
2.1. Fundamente teoretice ale evaluării în procesul didactic
2.2. Dominante ale evaluării

CAPITOLUL 3 Motivarea elevului în şcoală
3.1. Motivaţia ca dimensiune a personalităţii
3.2. Motivarea elevului
3.3. Evaluarea elevului din perspectivă psihologică

CAPITOLUL 4 Evaluarea resursei umane în educaţie
4.1. Evaluarea profesorilor de la deziderat la practică
4.2. Motivarea profesorilor din învăţământul preuniversitar      

CAPITOLUL 5 Cum să evaluăm şi să motivăm elevul în învăţământul preuniversitar
5.1. Caracteristicile situaţiei de învăţare
5.2. Caracteristicile elevului – caracteristici ce ţin de dezvoltare
5.3. Caracteristicile elevului – caracteristici individuale
5.4. Igiena procesului de instruire şi educaţie
5.5. Un model de evaluare a elevului. Strategiile de evaluare      
5.6. Concluzii





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu