luni, 3 februarie 2020

Liceul Traian Lalescu Hunedoara– un wc stalinist


Liceul Teoretic Traian Lalescu –  un wc stalinist



Acest liceu este o rusine a invatamantului, a societatii, este un exemplu de stalinism, o adunatura de ratati ce rateaza viitorul unor copii. Aceasta realitate nu m-ar afecta prea mult daca in spatele acestei etichete nu ar exista o adunatura de cacati, despre care am mai scris, ce nu incap de viata mea.
Aceasta adunatura de simulanti si pacalici de la Liceul Teoretic Traian Lalescu Hunedoara de 10 ani pune la cale fel si fel de actiuni pentru a-mi distruge si cariera si viata.

Iata linkurile unde puteti citi ce am avut de spus referitor la aceasta adunatura de cacati 

4 septembrie 2012
O scoala de cacat - CNI Traian Lalescu Hunedoara


9 septembrie 2013
Metodele staliniste ale educatiei sovietice in Romania anului 2013


8 ianuarie 2014  
La CNI Traian Lalescu Hunedoara s-a umflat orzoaica


29 ianuarie 2014 
Unii nu se lasa. Or fi sinucigasi. La CNI Traian Lalescu Hunedoara


8 iulie 2014 
Stalinismul in exemple: CNI Traian Lalescu Hunedoara


14 februarie 2015 
Stalinistii si pacalicii de la CNI Traian Lalescu Hunedoara


9 martie 2015  
Am tras apa la hazna. CNI Traian Lalescu la sfarsit


4 iulie 2015  
Din nou despre CNI Traian Lalescu. Gruparea nu e doar stalinista, ci si religioasa


23 decembrie 2015
Cacatii de la CNI Traian Lalescu Hunedoara au fost dati in vileag de catre elevi


19 martie 2016 
LISTA cu cacatii de la CNI Traian Lalescu Hunedoara


21 iunie 2016 
Interviurile cacatilor



Sunt “exemplul negativ”

De ce pentru ratatii astia de la fostul Colegiu National Traian Lalescu Hunedoara, actualul Liceu Teoretic T L,  sunt “exemplul negativ” sau, cum ii invata ei pe elevi, “prostul” scolii?

Cand am inceput activitatea la aceasta institutie in anul 2008, stiam de la altii (am fost avertizat) ca sunt o adunatura de prosti, inclusiv profesional. Cum asta nu era treaba mea, eu m-am straduit sa-mi vad de propria activitate, de meseria mea. Tocmai acest lucru i-a deranjat, caci vorbim de sistemul sovietic - ceausist de stat, adica de puterea data prostilor.

Cauzele 
sunt doua, in principal:

- Eu merg la lectii si imi fac activitatea didactica, spre deosebire de ei ce nici macar nu merg la ore. La ora 11 liceul e pustiu. Directoarea Tanasa a fost nevoita sa recunoasca acest fapt in Consiliul Profesoral atunci cand Inspectoratul Scolar Judetean Hunedoara le-a taiat o clasa de liceu; le-a taiat o clasa de ratati ce sunt; 
- Eu nu am fost de acord cu nici un fel de bani primiti de la parinti, nici cu chetele pentru a-mi face meseria, in timp ce ei considerau ca cine munceste “fara bani” (stransi de la parinti) e doar un prost.

Au incercat in mai multe randuri sa ma convinga sa nu-mi mai fac orele, sa fiu “ca ei”, sa “nu muncesc gratis”, doar ca eu nu am considerat ca e necesar sa-i bag in seama. Vreau sa subliniez ca si directoarea Tanasa mi-a cerut sa nu-mi mai fac orele. Va puteti imagina ce adunatura de putori si prosti e liceul asta. 
Vazand ca eu raman pe pozitia mea, au inteles ca eu sunt pentru elevi si pentru parinti un exemplu, un exemplu negativ in conceptia lor. Eu imi faceam lectiile si culmea, gratis. Ca urmare s-au decis sa ma discrediteze si sa ma tracaseze prin toate mijloacele. Au umplut orasul si chiar judetul Hunedoara de minciuni la adresa mea, au incercat sa-mi puna fel si fel de magarii in spate (pana si in Bucuresti au ajuns zvonuri despre mine).
S-au folosit de doi parinti pentru a-mi face reclamatii la Inspectoraul Scolar Judetean, un bun motiv pentru ca eu sa fiu anchetat. Adunatura asta a avut tupeul sa ma cerceteze disciplinar de doua ori in cinci ani. Asa functioneaza sistemul sovietic de invatamant. Cazul meu este un exemplu clasic de hartuire, pui niste parinti - pe care ii minti ca faci din copiii lor niste genii -  sa faca reclamatii la ISJ si ai prilejul perfect pentru a deschide o procedura de cercetare disciplinara la adresa unui profesor.
Ca sa fie totul clar, elevii acelor familii ce mi-au facut reclamatii la ISJ au luat note sub cinci la evaluarile nationale.
Asa sta situatia. Asa sta situatia pentru ca avem un sistem sovietic de invatamant, cu formatati sovietic, cu metode staliniste etc. 

Trebuie sa reamintesc ca i-au mai pus pe elevi si pe parinti si sa ma injure si sa ma ameninte cu bataie, asa cum am aratat si aici pe blog chiar si in acest an scolar

Este bine de reamintit ca elevii apreciaza profesorii care nu-si fac lectiile, ii trimit acasa, nu fac nimic la ore si ii lasa sa se joace pe telefoane, le dau note din burta. Asa e gandirea de elev dintotdeauna. Acesti profesori pt elevi sunt “profesorii buni”. La aceasta stare de fapt, daca se suprapune si realitatea ca aceasta institutie aduna elevii slabi din oras, din familii ce nu se intereseaza de soarta scolara a copiiilor lor, avem un climat excelent pentru a putea declansa o campanie impotriva unui profesor sub orice pretext. Daca cacatii astia sunt "profesorii buni", e normal ca eu sunt "profesorul rau" pt. elevi. 


EXEMPLU

Acum va dau si un exemplu, nu o exceptie, despre cum chiulesc si profesorii, dar si elevii la Liceul Teoretic Traian Lalescu Hunedoara. Cand aceasta grupare de la acest liceu isi permite sa-si bata joc de viata mea, iar ei nici macar nu merg la ore, e obligatoriu sa fie luate masuri.
De ce isi permit toate aceste lucruri, de ce isi permit sa nu mearga la ore, sa nu faca nimic la lectii? Pentru ca asa functioneaza sistemul sovietic de invatamant. Ei voteaza psd, iar psd "le tine spatele". PSD e acel partid care te vrea tampit. 

Profesorul Boldor Cosmin este profesor de Educatie Fizica, de multe ori lectiile noastre se suprapun, de aceea pot sa ofer si un exemplu, adica ceva concret. Dar ca el sunt toti, altfel nu si-ar permite. Daca profesorii de la celelate materii si-ar face treaba, nu s-ar fi ajuns aici. Doar nu e Boldor asa, un “prost” ca mine sa-si faca lectiile. Liceul asta e liceul cacatilor, nu al prostilor ce-si fac lectiile. 

Orele la care a chiulit Boldor Cosmin in acest an scolar (o parte, deoarece ca principiu nu-si face orele; mai apare sporadic la ore cand e brigada de inspectie, sau are clase din ciclul primar; pe de alta parte eu nu imi suprapun in totalitate activitatea cu a lui, dar si pentru ca eu imi fac orele, nu stau toata ziua sa urmaresc activitatea acestuia sau a celorlalti profesori).
Recunosc ca vazand la cate ore chiuleste, am ramas socat chiar si eu. Prin urmare am urmarit cu atentie saptamana 27 – 31 IAN 2020.
Pentru unele dintre aceste lectii am inclus si video, sa nu fie doar vorbe.





Lectiile chiulite
BOLDOR COSMIN
Data
Clasa
14.OCT. 2019
10 B,
10 A,
 8 C
30. OCT. 2019
9 C,
10 C - filmare
31 OCT. 2019
10 B,
11 B - au fost 2 elevi, iar Boldor juca sah cu un elev din cl 12
4 NOV. 2019
10 A,
 8 C
13 IAN 2020
12 A,
10 B  - FILMARE
10 A,
8 C – au fost in sala de sport 2 elevi, fara profesorul Boldor
14 IAN. 2020
11B - filmare
11A
15 IAN. 2020
9 C,
10C
16 IAN 2020
10B,
11B
20 IAN 2020
12A,
10A,
10B
21 IAN 2020
0 C,
1 C,
11A
22 IAN 2020
10 C – Boldor a fost la inceputul lectiei, i-a pus pe cei 6 baieti prezenti sa joace fotbal si a plecat.
23 IAN 2020
10 B - filmare
27 IAN 2020
12 A – filmare
0 C – filmare
10 B – cativa baieti au facut lectia cu femeia de serviciu
10 A
8 C – filmare
28 IAN 2020
*Boldor a fost la lectie cu clasa 0 C - filmare
11 B - filmare
11 A – filmare          
29 IAN 2020
4 B
9 C - filmare
10 C - filmare
30 IAN 2020
9 C – filmare
11 B – filmare
31 IAN 2020
10 A - filmare































































Pentru toate aceste lectii el nu a fost nici invoit (deci nu a fost suplinit), nici in concediu medical nu a fost. Boldor Cosmin, ca toti ratatii din acest liceu, chiuleste ca asa vrea el. Nemotivat. E vreo problema? In saptamana 27 – 31 IAN 2020 a chiulit la un numar de 13 lectii, din cele pe care eu am reusit sa le observ.
In data de 23 IAN. 2020, Joi, am fost la directoarea Tanasa Dorina in birou si i-am comunicat ca Boldor Cosmin nu-si face lectiile. Bineinteles ca ea stie ca nu-si face lectiile, pentru ca nimeni nu-si face lectiile. Bineinteles ca nu a luat nicio masura, pentru ca daca ar lua o masura impotriva lui Boldor ar trebui sa ia aceeasi masura impotriva tuturor, dar ea nu e pusa sa ia masuri, ea e pusa sa acopere acest sistem de invatamant.  Ea, de opt ani de cand a fost pusa directoare de psd, cu asta se ocupa.
O mentiune speciala pt acest Boldor, sunt generatii intregi de elevi ce nu au facut nicio lectie de educatie fizica din 2008 pana in prezent, din clasa a 9 a pana la terminarea liceului. Nu doar ca si-a luat salariul, dar a mai avut si cate 6 -7 ore la plata cu ora. El nu-si face nici norma, nici orele la plata cu ora, dar banii curg. Ce frumos. Gasca ratatilor condusa de psd ista Tanase Dorina e la putere. E scoala lor, fac doar ce vor ei.

Ceea ce este cel mai grav pentru Boldor este altceva, el este unul dintre CEI CE NU INCAP DE VIATA MEA. Asta este deja periculos. Boldor este unul dintre cei ce lanseaza zvonuri mincinoase despre mine in Hunedoara si ii invata pe elevi si pe parinti sa ma injure si sa ma ameninte. Anul trecut a inceput sa minta despre mine ca nu imi fac orele. Individul asta asta nu-si face lectiile de 10 ani si se trezeste mintind despre activitatea mea profesionala. Bineinteles ca si gasca lui de de simulanti si pacalici il sustine in aceasta campanie, evident cu sustinerea/ coordonarea directoarei Tanasa Dorina, ca ea e sefa de gasca. 



CATEVA INREGISTRARI VIDEO
cu referire la Boldor Cosmin


30. OCT. 2019

10 C - filmare

13 IAN 2020

10 B  - FILMARE 

14 IAN. 2020 

11 B - filmare

23 IAN 2020

10 B - filmare 

27 IAN 2020

12 A – filmare

0 C filmare

8 C filmare


28 IAN 2020

*Boldor a fost la 0 C – are si el o lectie facuta

11 B filmare

11 A

29 IAN 2020

9C

10 C


30 IAN 2020

9B

11 B


31 IAN 2020

10 A


Poate unii se intreaba cum e posibil sa existe un WC deghizat in scoala. Este posibil intrucat asa functioneaza institutia sovietica - ceausista a invatamantului, invatamantul de stat. E clar ca aceste fapte nu ar fi posibile daca nu ar fi acoperite de sistem, adica de Inspectoratul Scolar Judetean Hunedoara. 

Nu in ultimul rand, aceasta scoala mai exista pt  ca mai sunt parinti in Hunedoara ce isi dau copiii la aceasta scoala. Si acesti parinti sunt pusi de cacatii astia sa ma injure si sa ma ameninte. Se gasesc mereu cativa ratati printre parinti care chiar se apuca sa ma injure si sa ma ameninte. Ratatii la ratati trag, cum e o vorba.

Scoala cacatilor preocupati de viata mea. Din 2014 (citeste pe blog) le-am atras atentia ca sunt sinucigasi. Din cauza ca sunt excesiv de idioti nu pot intelege limbajul articulat. 




Azi 3 februarie 2020, chiar la aceasta ora cand public acest blog  - ora 9,31 - Boldor Cosmin chiuleste din nou, la lectia cu 12 A. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...