miercuri, 23 decembrie 2015

Cacatii de la CNI Traian Lalescu Hunedoara au fost dati in vileag de catre elevi

Ghinionul meu a fost sa aleg aceasta institutie desi, recunosc, fusesem avertizat ca e o hazna. 
Acum ma lupt prin instante corupte sa-mi apar demnitatea umana si profesionala. 
Intrucat cacatii i-au pus pe elevii mei si pe parintii acestora sa-mi faca reclamati, printre alte nesfarsite mizerii, i-am chemat pe elevi ca martori in procesul pe care il am cu cacatii, in  
Dosar 289/97/2015 la Tribunalul Hunedoara. Elevii au recunoscut ca au fost pusi de catre cacatii de la CNI Traian Lalescu sa-mi faca reclamatii. 
Sa zic doua vorbe si despre Tribunalul Hunedoara, unde domneste traficul de influenta. 
Judecatoarea TANASESCU judeca cauza mea desi pe numele ei exista la Parchetul de pe langa Tribunalul ALBA IULIA o plangere penala pentru abuz in serviciu. 
Sunt curios, noul ministru al Justitiei ce parere va avea, dar si Procurorul General, dar nu nitu pisu, ci noul procuror. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...