marți, 27 iulie 2021

(9) Justitia si gasca cacatilor de la liceul Traian Lalescu

 Justitia si gasca cacatilor de la liceul Traian Lalescu episodul 9

 

Cum m-a saltat Politia Hunedoara din timpul lectiilor

 

Gasca cacatilor de la fostul Colegiu National, actualul liceu teoretic si practic al simulantilor si pacalicilor numit la misto Traian Lalescu Hunedoara, a creat mai multe falsuri datorita carora s-a creat si fabricat cu ajutorul unor politisti un dosar de pedofilie, dosarul penal 356/P/2020.

 Falsurile au fost create de gasca asta de cacati ce au pus mana pe conducerea acestui liceu si l-au facut praf, in frunte cu directoarele Taanasa Dorina si Molnar Dalia. Pentru falsurile in acte publice cele doua au dosare de cercetare penala, la fel ca si altii din gasca. Sper ca acete dosare sa nu se finalizeze cu amenda. Pentru cacati puscaria e meseria adevarata.

Dar sa revenim la fapta vitejeasca a saltarii mele din timpul programului de lucru. Dupa episodul cu un alt cacat din gasca asta, unul Patrau Tinel ce a venit sa ma ameninte tot in timpul unei lectii ca imi da in gura de-mi strang dintii de pe jos (am scris despre acest episod), mi-am dat seama ca ceva nu e in regula, dar nu imi inchipuiam ca gasca cacatilor fermenteaza cu spume.

Si ca sa urmam firul naratiunii, intr-o zi de martie, in 2  martie 2020 in timpul unei lectii, vad ca intra in sala de sport de la liceul simulantilor si pacalicilor niste civili impreuna cu directoarea adjuncta de atunci, Molnar Dalia. Va mai aduceti aminte de ea? Am mai scris de ea aici pe blog.

Au venit la mine, s-au prezentat si m-au invitat pe hol sa-mi comunice ca au un mandat de aducere. Mi-au prezentat mandatul si mi-au zis ca trebuie sa-i insotesc. Eu am avut o curiozitate pe care am exprimat-o printr-o intrebare adresata domnului Laban V. ce conducea acea echipa de saltare, sau saltareti daca vreti, “De ce nu ati trimis o instiintare si ma prezentam singur la Politie?” Mi s-a parut o masura exagerata aceasta modalitate de actiune a politiei. Comisarul Laban m-a informat ca politia a vrut sa ma instiinteze, dar nu m-a gasit la adresa de domiciliu. Corect, nu m-a gasit, asta e. Dar in acest caz am cerut detalii de la acelasi domn comisar Laban, “De ce nu m-ati cautat la scoala, caci stiti unde lucrez, sa-mi inmanati instiintarea? De ce nu m-ati sunat pe telefon, caci cunoasteti numarul meu de telefon? Ati venit direct cu mandat de aducere.” N-a avut raspuns acest domn, dar va dau eu raspunsul. Adica, nu vine politia sa ma instiinteze la scoala, dar vine sa ma salte de la scoala. Frumooos. 

De ce trebuia eu sa fiu saltat de politie? 

Raspunsul se poate da in patru cuvinte, asa a fost planul. Liceul transformat in wc stalinist si politia Hunedoara au avut un plan. Bueeeey, nu puteti voi intelege ce planuri pot face niste cacati. 

Planul e mai elaborat un pic, gasca asta a cacatilor a vrut sa ma santajeze si au prevazut ca daca nu noi raspunde pozitiv la santajul lor; sa fiu pus in situatia practica de a merge la puscarie pentru pedofilie. Partea a doua a planului s-a dovedit imbecila, demna de gandirea unor cacati. Dar prima parte a planului recunosc ca m-a surprins, intr-un mod gretos, evident. Niste cacati nu pot provoca decat greata.  

Ei au vrut si sa puna o presiune pe mine, sa fie o tensiune suplimentara. De aceea timp de cateva saptamani politia, aloooo, politia, din Huneeedoaraaa  - cei mai bazati din toataaa taaaraaa - a avut dispozitie sa ma caute pe strazi si sa ma salte. Din motive pe care inca nu le cunosc nu m-au saltat de pe strada. 

De ce sunt platiti politistii hunedoreni? Sa ma caute pe mine pe strazi; echipe de politisti, vreo 2 sau 3 saptamani m-au cautat pe strazi. Si ce sa vezi, nu m-au gasit, iar eu ii gasesc fara sa-i caut.  

Ia sa ne mai delectam privirea si cu niste poze, mandatul de saltare si procesul verbal, amandoua icisa. 

 




Dar sa nu credeti ca domnul comisar Laban nu stia unde e liceul asta trasformat in wc stalinist, el a mai fost la liceu, la o consfatuire cu cacatii in 28 februarie 2020, deci cu  trei zile inainte de saltarea mea. Oare ce o fi avut de discutat un comisar de politie cu gasca asta infractionala?  

Daca sunteti curiosi, o sa cititi aici.

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...