marți, 25 decembrie 2012

Ce dorinta am pentru Craciun


Cu exceptia anilor copilariei, cand imi doream masinute, niciodata nu mi-am pus nicio dorinta de Craciun. Poate pentru ca sunt un liber cugetator. Sau poate pentru ca eu am copilarit cu Mos Gerila. Nu conteza.
Dar in acest an mi-as fi dorit ca toti copiii sa aibe un brad, dar nu un brad adevarat, nici macar unul de plastic, ci un brad de carti.
Degeaba invatam sa citim daca nu deprindem gustul lecturii.
Care este scopul scolii? 
Ar trebui declansata o campanie nationala "O carte de la Mos Craciun".
Daca guvernul asta al Apocalipsei (fac referire acum doar la data investirii) se va hotari sa dea macar banii de carti, de 100 de Euros imi voi face un un mic bradut din carti. Dupa modelul de mai jos.




Cate carti poti cumpara de 100 E daca pretul mediu al unei carti este de 50 de lei?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...