marți, 11 martie 2014

Tribunalul Hunedoara trage de timp, pana ma plictisesc

In August 2013 am chemat Inspectoratul Scolar Judetean Hunedoara in judecata. Face ce face tanti presedinte TIMISAN CARMEN de la Tribunalul Hunedoara si o tine in chichite de il amana la nesfarsit. E doar o iluzie, sfarsitul e totdeauna prezent, mai devreme sau mai tarziu. In data de 10 Martie 2014 a avut loc o sedinta de consiliu privind cererea mea de reexaminare.

Pana voi primi raspunsul, sa vedem ce am cerut eu si in ce forma, de nu i-a convenit lu' Tribunalu' Hunedoara. Parerea mea e ca incearca niste tovarasi acuzati de fals in acte si uz de fals sa se scape cu ajutorul micilor judecatori de la Tribunalul Hunedoara, ca asa e pe la tara. Vom vedea. Eu cu siguranta, altii daca mai apuca.

Deci sa vedem ce falsuri in acte se comit sub obladuirea ISJ Hunedoara, in sistemul sovietic de invatamant.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...