vineri, 16 ianuarie 2015

Flocii din parchetele hunedorene 2


Dupa ce am scris luna trecuta despre incompetenta si coruptia unor procurori, ocrotiti pana acum de sistem,
http://mihael-duca.blogspot.ro/2014/12/flocii-din-parchetele-hunedorene.html
am sperat ca nu va mai fi nevoie sa revin.
Dar eu ma adaptez la sistem, croiesc haine din pielea clientului, cum era o reclama sovietica...
In aceasta parte a doua dedicata unor floci, citim ordonanta data de Hurdubeu Adriana. Si ea, tot NUP vede...
Nu pot sa cred, viata mea de sase ani a devenit un slalom printre cacati si floci.
Cum imi risipesc energia, viata. In loc sa produc ceva, eu fac slalom...

pagina 1
pagina 2 

pagina 3
pagina 4 
Am avansat deci, spre judecatorul de camera preliminara. Lupta continua, coafura rezista... 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...