joi, 12 martie 2015

Tribunalul Hunedoara incearca o manevra periculoasa

Tribunalul Hunedoara incearca o manevra periculoasa, aceea de a jongla cu legea si cu procesul legislativ, ceea ce e periculos.
Sper ca in curand DNA sa intre si pe la Parchetul de pe langa Tribunalul Hunedoara, dar si la Parchetul de pe langa Judecatoria Hunedoara, pentru trafic de influenta. Eu am rabdare. Cand judecatoarele Timisan si Draia vor zbura din sistem o sa le intreb daca a meritat. 

Am facut o plangere penala impotriva a 4 infractori constituiti in grup infractional, catre Parchetul de pe langa Tribunalul Hunedoara. Procurorii in prima faza au sustinut nevinovatia celor patru, apoi au trimis dosarul
169/97/2015 la Tribunalul Hunedoara. 
Aici, surpriza, dupa ce am facut o cere de amanare (preschimbare termen) pentru a aduce noi dovezi probatorii, s-a tinut o sedinta fara ca eu sa fiu citat, deci faca ca eu sa pot participa, si s-a hotarat ca cei patru infractori sunt nevinovati. Nici macar in visele voastre erotice  cei 4 nu vor scapa, adica Tanasa, Deldegan, Cristea si Ordean. 
Ca urmare am facut o reclamatie catre Presedintele Tribunalului Huneodara, pe care o puteti citi mai jos.
Raspunsul data de judecatoarea Timisan arata caputregaiul e adanc patruns in Justitia hunedoareana. Tipa imi spune nici mai mult nici mai putin ca eu am avut la cunostinta de termen, desi eu tocmai asta reclamasem, faptul ca s-a tinut o sedinta fara ca eu sa fiu anuntat. Public aici si raspunsul halucinant al presedintei Tribunalului Hunedoara, inca judecatoarea Timisan, spre deliciul meu. 



În atenţia

Doamnei Preşedinte TIMIŞAN CARMEN MIHAELA
 Tribunalul Hunedoara

RECLAMAŢIE

DUCA MIHAEL ADRIAN... inaintez prezenta RECLAMAŢIE ÎN RELAŢIE CU DESFĂŞURAREA ACTIVTĂŢII TRIBUNALULUI HUNEDOARA referitor la DOSARUL NR. 169/97/2015
În fapt,
La şedinţa din data de 28 Ian. 2015 judecătorul mi-a propus un nou termen (o amânare) pentru studierea actelor de la dosar. Am acceptat, termenul propus a fost 11 Feb. 2015.
Am considerat necesară aducerea de noi probe, probe  pe care le-am solicitat de la C.N.I. Traian Lalescu Hunedoara; întrucât acesta a tergiversat eliberarea documentelor probatorii solicitate, am înaintat o cerere de preschimbare  a termenului, în data de 06.02.2015. Am cerut: „Motivele cererii sunt următoarele: nu am primit toate documentele probatorii de la CNI Traian Lalescu si nu am reusit sa studiez toate documentele de la dosar, asa cum mi s-a recomandat. Prin urmare va solicit sa incuviintati cererea formulata de subsemnat si sa dispuneti fixarea unui nou termen de judecata, cu citarea partilor”.
Ca urmare a acestei cereri în care am solicitat preschimbarea termenului şi citarea părţilor, am aşteptat să fiu citat, ceea ce nu s-a întâmplat.
Am constat că pe site-ul Ministerul Justiţiei la şedinţa din data de 11 Feb. 2015 s-a specificat că se amână cauza „la solicitarea petentului DMA, pentru studiu acte”, ceea ce dovedeşte că cererea mea de preschimbare a termenului a fost primită şi acceptată.
În mod inexplicabil pentru mine, ulterior am constat tot pe site-ul Ministerului Justiţiei

că în data de 25 Februarie 2015 a avut loc o şedinţă în care s-a dat o soluţie: „Tip solutie: respinge plângerea. Solutia pe scurt: Respinge ca nefondată plângerea formulată de petentul Duca Mihael Adrian împotriva …”. Repet şi subliniez, nu am fost citat.
          Menţionez că am mai multe procese cu C.N.I Traian Lalescu (1489/97/2014,  169/97/2015 şi 289/97/2015 – pentru hărţuire) şi niciodată nu s-a întâmplat să nu primesc vreun document, citaţie etc. Ca urmare, nu cred în posibilitatea ca Poşta Română să fi rătăcit vreun document adresat mie.
         
Având în vedere cele prezentate mai sus, solicit:
1. Să găsiţi vinovatul pentru această situaţie şi să luaţi măsurile disciplinare corespunzătoare;
2. Să aveţi înţelepciunea de a lua toate măsurile pentru remedierea acestei situaţii; nu accept desfăşurarea unui proces - în care eu sunt reclamantul - să aibă loc în lipsa mea, cu atât mai mult cu cât doream să prezint noi probe şi să cer martori;
3. Să-mi comunicaţi componenţa completului de judecată.

În spiritul libertăţii cuvântului şi a dreptului la informare, toate actele acestei acţiuni în Justiţie le public pe site-ul personal http://mihael-duca.blogspot.ro/

05.02.2015                                Reclamant,
                                              Mihael A. Duca 

Iata raspunsul judecatoarei Timisan:





Serios tanti? Daca eu cer citarea martorilor ziti tu ca se poate si fara citare? Poate la tine in bucatarie... La mine nu. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...