marți, 25 februarie 2020

Liceul Traian Lalescu Hunedoara - faza fermentatiei




Conducerea adunaturii de la aceast wc stalinist a organizat luni 24 februarie 2020 un consiliu porfesoral.
A avut un singur punct pe ordinea de zi, analiza aricolului meu publicat pe acest blog in data de 3 februarie.
In luarea de cuvant, Tanasa Dorina – directoarea acestei institutii de simulanti si pacalici – a sustinut in plenul consiliului ca sunt pedofil. Atat.
Numai pedofil nu am mai fost facut. Astia care mint cum respira, care sunt si prosti si chiulangii s-au gandit sa ma mai insulte si calomieze inca o data.
Ca urmare a situatiei am parasit consiliul, si azi am cerut o copie dupa procesul verbal al acestui consiliu. Ca sa nu va chinuit sa cititi ce am avut de spus in foto, public textul sub fotografie.





Doamna directoare

Mihael Adrian Duca, profesor titular Ed. Fizica si Sport, sa-mi transmiteti prin Secretariat copia “procesului-verbal” asa cum stipuleaza Art. 57 pentru consiliul profesoral din data de 24 februarie 2020.
La acest consiliu profesoral mi-ati adus mai multe insulte si calomii, pretinzand ca aveti niste copii ale unor parti din articolul meu din 3 februarie 2020 publicat pe blogul personal, dar care nu mai exista de fapt (in original). Facand referire la acele texte, cum le-ati spus dumneavoasta “printscrinuri”, pe care le detineti si despre care ati afirmat in consiliul profesoral ca imi apratin, ati afirmat ca ma citati cu urmatoarele declaratii, ca fiind ale mele: “Imi plac fetele de 7 – 17 ani”,”Nu ma pot abtine sa nu mangai fetele”, “Recunosc ca sunt pedofil”.
In aceasta copie trebuie sa apara toate luarile de cuvant inclusiv aberatiile dumneavoastra, si toate hotararile consiliului din 24 Feb. 2020, atasati si copiile a ceea ce dumneavoastra ati numit “printscrinuri” si la care ati facut referire.   Sa imi dati si copie dupa convocator.
Va informez din nou, pt a 3 a oara ca Boldor Cosmin nu-si face lectiile, ca de altfel si ceilalti profesori. In 24 Feb. 2020 clasa 10 A a facut lectia cu femeia de serviciu, Boldor chiulind nemotivat din nou.
Vineri 21 Feb. 2020 clasa 12 C nu a mai facut ore de la 11. Sunteti o adunatura de simulanti si pacalici.
Poate ar fi mai bine ca femeile de serviciu sa faca toate lectiile cu elevii, la toate disciplinele, ar fi mai castigati.
Doamna directoare Tanasa Dorina, tocmai ce v-am explicat ca mi-e sila sa particip la  “comsiliile” cacatilor in raspunsul publicat pe blog in 13 februarie
Cum am participat la consiliu, cum m-ati calomiat din nou, numindu-ma pedofil. Asta e nivelul vostru.

Hunedoara

25 februarie 2020                                                 Mihael Adrian Duca 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...