joi, 13 februarie 2020

Nimic la Liceul Traian Lalescu Hunedoara



Ce se intampla la Liceul Teoretic Traian Lalescu Hunedoara? Nimic. Nimic din ceea ce ar trebui sa se intample.
In data de 23 IAN. 2020, Joi, am fost la directoarea Tanasa Dorina in birou si i-am comunicat ca Boldor Cosmin nu-si face lectiile.
In data de 3 februarie 2020, Luni,  am fost la directoarea Tanasa Dorina, i-am cerut sa o cheme si pe directoarea adjuncta Molnar Dalia, le-am prezentat ambelor situatia absentelor nemotivate ale profesorului Boldor Cosmin.
Link 

Azi suntem in 12 februarie 2020, totul e ca si pana acum, nu s-a intamplat nimic, adica nu s-a luat nicio masura in relatie cu situatia existenta a profesorului Boldor Cosmin.
De ce? Pentru ca asa functioneaza gasca.

In schimb am primit o instiintare de la directoarea Tanasa Dorina in care mi se atrage atentia ca nu am voie sa fac inregistrari in timpul lectiilor. Aceasta adresa 321/05.02.2020 o public mai jos.
Evident ca am voie sa inregistrez tot ce vreau, asa cum am si explicat intr-o nota de raspuns.





O alta problema asupra careia am fost atentionat este participarea mea la consiliile profesorale.
La aceasta unitate se fac si cate trei consilii profesorale pe saptamana fara a se respecta normele metodologice. Dar nu regulamentul ma determina sa nu particip la toate aceste consilii, ci asa cum am aratat si in raspunsul pe care il public mai jos, nu particip din cauza silei. De nenumarate ori am fost insultat de indivizii de la aceasta institutie, fara ca directoarea sa aiba vreo atitudine dictata tocmai de functia pe care o are. Ma duc la consilii ca sa fiu insultat. De cine? De niste cacati.
Am mentionat in raspuns ca voi inregistra video toate consiliile.  

 Raspunsul dat la adresa 321/05.02.2020 




Am prins un zvon ca Boldor Cosmin ar fi sustinut de PNL Hunedoara. Eu eram sigur ca de PSD. Nici nu conteza. 
Pe astia nu-i mai pot sustine nici Beretele Verzi. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...