miercuri, 1 septembrie 2021

Liceul Traian Lalescu Hunedoara - exemple de cacati

Sa popularizez aceasta gasca ce a pus mana pe conducerea acestei "scoli", pe care eu am caracterizat-o ca wc stalinist. 
Gasca Tanasa  - Molnar a pus mana pe aceasta scoala si a facut-o praf.  Gasca e numeroasa, cacatii sunt multi. 


WC ul stalinist numit la misto liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara  

exemple 1  - Voivozeanu Simona


Ce sa vezi, asa de tare s-a umflat cacatul la wc ul stalinist incat a inceput sa refuleze, de a ajuns si la Judecatoria Hunedoara; cacatii s-au simtit denigrati si m-au dat in judecata. Cum dracu as putea eu denigra cacatul? Eu nu denigrez cacatul, repet.

 Dar mai bine sa vedem preocuparile asa zisilor profesori de la wc ul stalinist. 

Azi dam exemplu pe Voivozeanu Simona ce printre altele preda religie si romana. Dar Voivozeanu este multilaterala, nu se multumeste doar cu religia si romana, ea mai preda suplimentar elevilor si denigrarea si minciuna.

Voivozeanu in 2020, in calitatea sa de diriginta – cum pot primi dirigentie asemenea exemplare? – i-a invatat pe elevii din clasa sa, sa mearga acasa si sa povesteasca parintilor ca fix, dar fix in 28 februarie 2020, ziua cand ea a dat declaratie la politie impotriva mea, eu, adica chiar eu ma dadeam cu capul de stingatorul din sala de sport, evident ca in timpul lectiei. Nici macar nu pot sa-mi imaginez o asemenea scena.  

Cacatii astia nu au niicio limita, e caracteristica principala a cacatilor. In primavara acestui an 2021 Voivozeanu a facut din nou dirigentie si i-a invatat pe elevii ei  sa mearga acasa la parinti si sa le spuna ca totul a fost o gluma, ca de fapt nu ma dadeam cu capul de stingatorul din sala de sport.

Eu ma intreb, ce fel de parinti sunt si astia? Cum poti sa-ti mai lasi copilul pe mana unor assemenea cacati? 

Declaratia acestei Voivozeanu e aici. Sa retinem ca e profesoara de religie si romana, iar barba’su e popa. Spirit crestinesc adevarat, ortodox garantat. Probabil se bazeaza pe faptul ca o suge bine, in familia traditionala. Eu nu cred, ceea ce cred e ca se bazeaza pe faptul ca e membru in consiliul de administratie si face parte din gasca Tanasa – Molnar ce a facut praf acest liceu.

Datorita acestei gasti scoala asta a ajuns sa fie transformata din  colegiu national  de informatica in liceu teoretic, tot datorita acestei gasti aceasta scoala a fost transformata in wc, tot datorita acestei gasti Tanasa – Molnar, ISJ le-a taiat doua clase. Dar ei se vaita ca totul e din cauza mea. Da, ca eu sunt patron la Crucea Rosie.

Si in acest timp, cu ce se ocupa cacatii? Tocmai v-am dat un exemplu.

 







De remarcat  si faptul ca Voivozeanu a declarat ca nu furam chilotii elevilor din vestiare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...