vineri, 11 martie 2022

10 – JUSTITIA SI GASCA CACATILOR DE LA LICEUL TRAIAN LALESCU HUNEDOARA

 

10 – JUSTITIA SI GASCA CACATILOR DE LA LICEUL TRAIAN LALESCU HUNEDOARA

 

 

Cacatii si politistii din Hunedoara. 

Politia Hunedoara si-a permis sa-mi faca un dosar penal fals si mai mult, sa ma salte din timpul unei lectii.

Am scris aici

http://mihael-duca.blogspot.com/2021/07/9-justitia-si-gasca-cacatilor-de-la.html

 

Unii dintre politistii din Hunedoara s-au asociat cu cacatii de la Traian Lalescu, liceu de simulanti si pacalici, si in urma faptelor pe care le-au cosmis cu intentie si discernamant, acum se dau loviti, au ajuns victime. Au ajuns si astia sa se autovictimizeze, ca ei n-au stiut, ca au crezut ca Pamantul e plat, ca au crezut ca sunt smecheri.

Implicarea unor politisti din Hunedoara in fabricarea in fals a dosarului penal la adresa mea a capatat aroma de D.N.A.

La cererea mea catre seful politiei de a-mi furniza informatii in legatura cu actiunile unor polititisti, am primit o monstra de smecherie, nu raspunsul solictat, politia mi-a raspuns pe o adresa de email ce nu imi apartine, adica nu mi-a raspuns. Prin urmare i-am dat in judecata, in data de 06 aprilie 2022 facem o sezatoare la Tribunalul Hunedoara in dosar nr. 4309/243/2021.

 Astept cu interes marturiile politistilor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...