sâmbătă, 22 iunie 2013

Tovarasul meu din ultimii 18 ani

Timpul vine, timpul trece. Toate trec, dar nu ne poate fi indiferent cum trec. In marea trecere, insa, exista oameni si lucruri datorita carora viata e mai placuta, realizarile mai usoare, trecerea mai frumoasa. Despre oameni se stie, "toti oamenii aduc fericire, unii prin prezenta, altii prin absenta", dar sunt si lucruri care ne fac viata mai frumoasa. In acest caz, rucsacul meu merita toata pretuirea. Tocmai s-au implinit 18 ani de cand l-am luat. Au trecut 18 ani in care aproape zilnic m-am folosit de el, fie in oras, fie pe munte, chiar si perna mi-a fost.
Cand l-am cumparat ma gandeam ca il voi folosi 2-3 ani. Si au trecut 18. E adevarat, l-am mai reparat, i-am schimbat un fermoar si i-am mai intarit cateva cusaturi... Dar am avut ce.


O firma care nu mai exista, "White Wolf", dar care a facut un lucru de calitate.
Rucsacul meu merita sarbatorit, cu sampanie.




Fugit irreparabile tempus.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...