miercuri, 8 ianuarie 2014

La CNI Traian Lalescu Hunedoara s-a umflat orzoaica




La CNI Traian Lalescu Hunedoara s-a umflat orzoaica

Gruparea stalinista (mai putin Gheorghe Maria, ce s-a pensionat) de la CNI Traian Lalescu Hunedoara s-a simtit jignita de postarile mele pe blog. Ca sa te simti jignit trebuie sa ai macar un minim de demnitate. Tupeul si prostia nu sunt substituenti ai demnitatii. Ca sa inteleg eu cat sunt ei de jigniti s-au apucat – evident tot in maniera stalinista – sa se constituie intr-o entitate imaculata arogandu-si dreptul de a ancheta pe altii, respectiv pe mine. La CNI Traian Lalescu Hunedoara s-a creat - cu initiativa directoarei Tanasa Dorina – o comisie de ancheta. Dar ce vor ei sa ancheteze?
Din foto de mai jos (fotocopia “convocator”) se pot intelege agnoasele existentiale ale unora de la aceasta unitate de invatamant. Eu nu am timp sa citez toate prostiile scrise, de aceea postez fotocopii, ele sunt lizibile.




Dupa cum se observa, la pct. 1 mi se reproseaza ca denigrez, iar la pct. 2 mi se reproseaza ca creez o imagine negativa colegiului. Intrebare, daca denigrez v-ati fi asteptat sa va creez o imagine pozitiva? “E grele”, tovarasi.
Dar sa vedem cum denigrez eu aceasta institutie? Nu-mi fac orele? Mi le fac (si chiar in conditii grele). Merg beat la ora? Nu. Ajung la ora la jumatatea lectiei? Nu. Cer eu bani sau cadouri parintilor? Nu. Bat sau injur elevii la ora? Nu. Povestesc eu parintilor ca unele cadre didactice nu stiu meserie? Nu. Ii invat eu pe parinti sa faca reclamatii cadrelor didactice? Nu.
Unde e denigrarea si imaginea negativa?
Din contra, eu am obtinut rezultate bune la olimpiadele scolare, iar institutia nu a vrut sa finanteze deplasarea elevilor la fazele pe judet si zona. Deci, si eu si elevii am avut de pierdut, prin neparticiparea la fazele superioare ale olimpiadelor.  
Sau poate din cauza mea promovabilitatea la examenul de Bacalaureat e de doar aproximativ 35%. Cu siguranta nu din cauza mea. Dar e extrem de rusinos sa pacalesti copiii si parintii ca e liceu de informatica si cand colo, aproximativ doua treimi dintre elevi nu isi iau Bac-ul. Adica elevii nu pot lua nota sase, caci media sase se cere pentru a promova acest examen. Eu sunt de vina? Nu. Voi sunteti de vina. Adica la colegiul national de informatica doar aproximativ 35% dintre elevi pot lua o nota de sase? Cu ceilalti ce faceti? Tovarasi stalinisti de la CNI Traian Lalescu, voi faceti imagine proasta si nu numai institutiei de invatamant, voi va bateti joc si de elevi, pacalindu-i. Daca am fi colegiu tehnic, unde elevii de profesionala s-au trezit fara voia lor la liceu, ar fi o scuza. Dar nu suntem scoala profesionala. Sau suntem?
La ce rezultate aveti ma mir cum mai aveti tupeul sa apareti in fata parintilor. Si cat tupeu aveti sa va legati de altii.
La pct. 3 sunt acuzat ca as denigra cadrele didatice. Deocamdata eu sunt cel denigrat. Despre mine se raspandesc fel si fel de zvonuri printre elevi si parinti, lansate de unii dintre amaratii ce paraziteaza aceasta institutie. Dar asta se va sfarsi repede si brusc.
La pct. 4 sunt acuzat ca denigrez sistemul de educatie. Ce sa vezi cine s-a simtit lezat in numele sistemului! Dar poate ca daca am scris eu pe blog ca sistemul sovietic de invatamant produce tampiti, unii s-au simtit tampiti. Fiecare se simte cum vrea si e ce poate. Dar asta nu inseamna denigrarea sistemului de educatie. Eu constat, doar. Constat si iau masuri.
La punctul cinci mi se reproseaza ca am un “limbaj scabros si injurios”, iar la pct. 6 ca am “limbaj obscen”. Doamna director Tanasa Dorina, ca dumneavostra ati semnat aceasta mizerie, cum veti dovedi in instanta aceste afirmatii? Dar daca mu ma intereseaza ce ar putea zice instanta?
Cat despre componentii acestei pseudo-comisii nu vreau nici macar sa le pomenesc numele, sunt ultracunoscuti, fiecare in parte…
Sau poate s-au deranjat la stomac tovarasii fiindca i-am acuzat de practici staliniste? Sa vedem. Din fotocopiile de mai jos se vede ca – de fapt – e vorba de o incercare de intimidare a mea. Eu pana in acest moment nu am intalnit nicaieri pe unde am fost vreun individ caruia sa-i treaca prin cap ca eu as putea fi intimidat
(faptul ca eu sunt bine educat nu ma obliga la nimic; poate imi pleaca bunul simt pentru o perioada in concediu).


Din fotocopia ce prezinta tabelul nominal se vede ca partea de antent a fost scrisa de mana, deci acele semnaturi pot fi date pentru o alta actiune, s-a copiat tabelul si apoi i s-a adaugat un antet. E cumva un alt fals in inscrisuri si uz de fals?
Eu le consider fapte grave pe care le voi pedepsi.

Va reamintesc tovarasi un alt episond stalinist. Acum doi ani fosta directoare Gheorghe Maria a adus un parinte la scoala, ce a incercat sa ma bata in directiune. Atat Gheorghe Maria cat si directoarea adjuncta de atunci, Molnar, de fata si ea la eveniment, au scris cu manuta lor in declaratia data la politie ca nu au vazut nimic. Mai am exemple de practici staliniste, dar nu mai pierd timpul insirandu-le.

Sa ne uitam si la parintii ce-si aduc copiii la aceasta unitate de invatamant. De ce ? Pentru ca ei sunt manipulati de aceasta grupare si culmea, tot copiii lor sufera, ca sa zic asa. Copiii lor iau note de 3 si 4 la evaluarile nationale si la Bac.
Nu fac referire la parintii pe care nu-i intereseaza soarta copiiilor. Ma refer la celelalte doua categorii, cei ce “negociaza” notele cu profesorii si categoria celor onesti, ce-si doresc ca la scoala copiii lor sa invete si sa fie notati pe merit.
Daca negociati in diverse forme notele (marite) cu unii profesori, acest fapt nu inseamna ca toti profesorii sunt slugile voastre. Slugariti pe cei pe care i-ati platit. Sub nicio forma eu nu sunt bona sau sluga a vreunui elev. Indiferent cat bani “bagati in scoala” valoare intelectuala a copiiilor vostri nu creste. Ca nu are cum. Nu esti parinte destept cand vrei sa cumperi stiinta copilului. Cat despre nesimtire, ce sa mai vorbim.
Parintilor onesti, care vor ca copiii lor sa ia Bac-ul – de exemplu – eu le recomand sa se gandeaca bine de tot, mai ales ca sunt publice niste rezultate oficiale care dovedesc valoarea acestei institutii.
Le recomand parintilor sa urmareasca si notele de la evaluarile nationale, dar nu mediile, ci notele de la matematica si romana, pentru a putea trage concluzii corecte.

Voi reveni la incheierea semestrului actual cu alte date pentru stiinta celor curiosi, despre valoarea institutiei.

Sa ma gandesc un pic, oare se va desfiinta institutia? Prietenii securistului Hunedoarei stiu de ce. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...