miercuri, 29 ianuarie 2014

Unii nu se lasa. Or fi sinucigasi. La CNI Traian Lalescu Hunedoara

Cu ce-mi pierd eu vremea.




CATRE
C.N.I. TRAIAN LALESCU HUNEDOARA




DOAMNA DIRECTOR

Ca urmare a adresei numarul 4309/22.11.2013 referitor la reclamatiile unor parinti din clasa 6B fac urmatoarele precizari:

1. Nu am putut verifica autenticitatea acelui tabel atasat cu semnaturile parintilor intrucat la sedinta cu parintii au lipsit majoritatea celor din tabel. Sendinta cu parintii a avut loc in data de 24 ianuarie 2014, intrucat parintii nu au dorit sa faca sedinta in decembrie 2014 (si acest aspect spune multe).
Faptul ca elevii si parintii clasei 6B nu cunosc prevederile regulamentului scolar duce la manifestari anormale atat din partea elevilor cat si a parintilor, responsabilitatea principala fiind a dirigintelui.
2. Acuzatiile – in urma discutiei cu parintii – s-au dovedit netemeinice; e adevarat ca un elev (fost elev) al clasei a 5-a B a avut o nota de patru la educatie fizica, dar nu e niciun motiv sa ai impresia ca ai dreptul sa ceri schimbarea unui profesor. Note de patru vor mai fi. Cu atat mai mult, nu parintii acelui elev au facut reclamatie.
Referitor la acuzatiile ca i-as fi facut tampiti sau as fi lovit vreun elev, niciun parinte nu a putut sutine aceste acuzatii, mincinoase si nesimtite ca unii dintre parintii din aceasta clasa 6B. Cu ei seamana si elevii, caci nu seamana cu mine, aschia nu sare departe de trunchi.
3. Am constatat ca exista doua familii nemultumite, Roman si Pop; eu in anul scolar 2013-2014 i-am chemat in mod expres la scoala pentru a discuta despre comportamentul si activitatea la lectie a elevilor Roman si Pop. Am constatat ca nu a existat o imbunatatire a comportamentului si activitatii respectivilor elevi, am mai constatat ca in semenstrul I din acest an scolar au adus scutiri medicale pe motive medicale false si mi-au facut si o reclamatie.
Consider ca toate acestea se datoreaza dirigintelui, profesor Muntean, ce din anumite motive nu isi exercita corespunzator atributiile de diriginte pentru care este platit.
Am constatat in urma discutiilor ca unii parinti se considera sponsori ai scolii si cred ca din acest motiv ei pot dicta profesorilor activitatea la lectie.
4. Familia Roman are un elev si in clasa 2B (invatatoare Duman), elev ce se manifesta salbatic si nesimtit la lectiile de educatie fizica, injurand inclusiv profesorii (conform marturiilor profesorilor Boldor, Rus, Herban), cu toate acestea tot familia Roman i-a facut reclamatie si profesorului Herban; prin urmare va rog sa puneti in vedere familiei Roman sa-si mute copiii la o alta unitate de invatamant. A ajuns Roman stapan de tarla, iar tarlaua e CNI Traian Lalescu.
Consider ca dirigintele si directorul sunt raspunzatori in solidar de nesimtirea unor elevi si parinti.
Sper ca nu doriti sa transformati clasele gimnaziale in scoala speciala ca la sc. 11 sau clasele de liceu in sc. profesionala.
5. Va rog sa puneti in vedere familiei Tataru sa-si mute elevul la o alta scoala intrucat comportamentul acestuia depaseste toate limitele; pe langa comportamentul obscen, acum are un comportament nesimtit direct al adresa mea, eu salut cu “buna ziua” el imi raspunde cu “buna seara”, in timpul lectiilor isi injura colegii si probabil si pe mine, ca elevul Roman din clasa a 2 -a. Acest elev nu are ce cauta intr-o clasa normala, la o scoala normala. Faptul ca la sesizarile mele repetate atat catre diriginte cat si catre directorul unitatii (verbal si scris), nu se vede nicio schimbare in bine, ma determina sa cred ca de fapt dumneavoastra il incurajati pe elevul si familia Tataru spre un comportament deviant. Responsabilitatea va revine. Ca si consecintele.


29 ianuarie 2014                                         Prof. Dr. Duca Mihael Adrian






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...