duminică, 27 iulie 2014

50 de ani de sport hunedorean 1949-1999

"50 de ani de sport hunedorean 1949-1999"
o carte cu caracter monografic, publicata in anul 2000, dedicata sportului din municipiul Hunedoara.



Dupa un efort destul de mare atat ca energie cat si ca durata a documentarii si redactarii cartii, in anul 2000  am publicat cartea "50 de ani de sport hunedorean 1949-1999".

Dupa 14 ani de la aparitie, imi dau seama ca efortul a meritat, insa doar partial. O carte isi indeplineste cu adevarat menirea doar daca aceasta produce efecte asupra cititorilor, determinandu-le o noua stare de constienta si constiinta. E foarte adevarat ca fiind o carte cu o tematica sportiva, nu putea sa se bucure de un prea mare succes la publicul cititor.

Tot acum mi-am amintit ca prin 2004 am incercat sa gasesc sprijin pentru realizarea unei monogarafii sportive a judetului sub forma unui atlas sportiv, idee care nu a parut nimanui interesanta. 

Pagina cu toate cartile mele o gasiti aici http://duca.byethost14.com/pag/carti.html






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...