sâmbătă, 2 iunie 2018

Cititi gratuit cartea Evaluarea si motivarea elevului

Cei ce doresc sa citeasca in mod gratuit cartea mea EVALUAREA SI MOTIVAREA ELEVULUI pot face acest lucru la urmatoarele biblioteci: 

- Bblioteca Centrala Universitara Timisoara


- Bblioteca Centrala Universitara Bucuresti 



- Bblioteca Centrala Universitara Brasov 

- Biblioteca Judeteana Hunedoara  - Deva



O carte, mai multe idei despre educatia din Romania



Viziteaza site ul personal 



Despre faptul ca au inceput sa circule idei din aceasta carte inainte de publicarea ei am scris aici:
http://mihael-duca.blogspot.com/2016/11/cartea-mea-evaluarea-si-motivarea.html 
In anul 2016 au inceput sa fie discutate in spatiul public, inclusiv la unele radiouri si in articole de presa, unele idei din aceasta carte. Acest fapt a fost posibil datorita faptului ca am trimis manuscrisul mai multor edituri, fara a fi publicat in 2016. Am reusit publicarea cartii doar in 2018. 





Pe Vf. Parangul Mare - 2018






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...