miercuri, 10 noiembrie 2021

Liceul Traian Lalescu Hunedoara - exemple de cacati – 3

Liceul cacatilor numit la misto Traian Lalescu 

Episodul 3  - un alt cacat BOLDOR COSMIN

Institutia asta ce ar trebui sa se ocupe de educatia elevilor, sa pregateasaca noi generatii de adulti, se ocupa numai de propriile interese, bani si chiul. Liceul asta teoretic, fost colegiu national de informatica, functioneaza doar in avantajul profesorilor, ce au doar doua obiective, banii si chiulul. Profesorii astia de aici nu sunt prosti sa munceasca, ei sunt smecheri, ei muncesc doar pe bani de la parinti, altfel doar simuleaza si ii pacalesc pe parinti ca asa e invatamantul acum.

Gasca cacatilor condusa de tandemul Tanasa Dorina  – Molnar Dalia este expresia esecului invatamantului de tip sovietic ce inca functioneaza in Romanica.

Unul dintre membrii gastii ce a pus mana pe acest liceu si l-a facut praf este un alt cacat, Boldor Cosmin. Asta si-a inceput activitatea profesionala la Scoala Sportiva Hunedoara ca antrenor de handbal. Datorita chiulului sistematic de la munca a fost avertizat ca i se va desface contractul de munca. Atunci si-a luat transfer la Scoala Generala 5. Si la aceasta scoala a chiulit sistematic, asa ca si-a luat transferul la fostul Colegiu National de Informatica Traian Lalescu, acum liceu teoretic, unde din 2008 de cand lucrez si eu aici, chiuleste sistematic.

Asta are o cariera de chiulau si de nenorocit, ce nu produce decat scandaluri, fiind in conflict de-a lungul timpului cu toti cei cu care a intrat in contact, mai putin gasca lui, evident. E cunoscut ca scandalagiu si in Deva si cred ca si prin alte localitati.

Cacatul asta cand a ajuns la Colegiul National de Informatica avea doar definitivatul; nimeni nu avea de gand sa-i dea vreun grad didactic. Gasca l-a invatat sa intre in PNL Hunedoara, ce a ajuns un fel de tomberon, si pentru ca a recrutat mai multi elevi de liceu si i-a inscris in PNL a ajuns presedinte la tineret. Mai mare rasul. Cum, bueeey, Boldor Cosmin membru PNL Hunedoara? Cacatul e presedinte in partid? Partidul tomberon. Dar pe baza relatiilor din PNL Hunedoara a ajuns sa-si ia gradele didactice, chiar daca la gradul unu consiliul profesoral a fost impotriva. Am mai scris despre asta, nu mai revin.

Pentru ca eu eram doctor in stiinta, pentru ca ei, adica Boldor si Rus, nu aveau niciun grad didactic, deci aveau salariul minim, pentru ca eu doream sa-mi pastrez normarea in concordanta cu incadrarea de profesor gimnazial, nu am cerut niciodata plata cu ora, mai mult, am cerut si doar 16 ore normare, deci le mai ramaneau lor inca doua ore in plus la plata cu ora. Deci ei aveau de castigat, de doua ori, prima data pentru ca aveau plata cu ora, apoi Boldor pentru ca nu-si facea lecti avea al doilea castig, e bine sa ai si plata cu ora dar tu sa nu-ti faci lectiile, nici cele din norma de baza, nici cele la plata cu ora. Boldor a fost toata cariera intr-o vacanta prelungita, a ajuns ca nici macar sa mai vina in institutie, sau venea doar cat sa le dea o minge elevilor la inceputul orei si apoi pleca.

Am mai scris despre chiulul lui.

Pe mine nu m-a interesat chiulul cronic al acestui cacat din doua motive, in primul rand fiecare isi face meserie cum doreste, unii isi respecta meseria, altii nu; in al doilea rand, nu era treaba mea, mai mult, chiulul lui Boldor face parte din atitudinea generala a gastii ce a condus aceasta scoala, chiulul e generalizat si este principiu de functionare al scolii. 

In 2019 pentru ca am avut nevoie de bani suplimentar, am cerut si eu, dupa 10 ani, plata cu ora. Tot in 2019 am constatat ca cacatul Tanasa Dorina, la acel moment director, nu imi mai respecta incadrarea si imi bagase abuziv ore la invatamantul primar, pe langa orele de invatamant liceal, tot abuziv bagate in normarea mea. Despre aceste aspecte am mai scris aici.

Ca urmare a acestei situatii, am cerut sa mi se respecte incadrarea si am cerut plata cu ora. Aceste cereri au infuriat gasca Tanasa - Molnar si in special pe cacatul asta de Boldor. Ca urmare a cererilor mele gasca Tanasa – Molnar a pus la cale un plan impotriva mea, atat de razbunare, cat si de santaj.

Deoarece am mai relatat aceste fapte aici, acum doar le punctez, pentru a intelege logica desfasurarii evenimentelor.

Datorita relatiilor cu unii politisti de la Politia Hunedoara, acestia i-au invatat si i-au si sprijinit in realizarea planurilor lor, au reusit sa-mi faca cateva dosare penale.

Boldor a gasit trei familii de cacati care sa-mi faca reclamatii ca le-as fi pipait fetele cand acestea erau eleve in cl a V a, convingandu-i ca eu am scris despre mine atat pe blog cat si pe Facebook ca imi plac minorele si imi place sa pipai eleve. Cacatii la cacati trag, au pus fraierii botul.

Pentru a putea dovedi aceste afirmatii, gasca a produs niste falsuri, pe care cacatul Tanase le-a mentionat in consiliul din 24 februarie 2020, dar pe care le-a si depus la dosarul 356 impotriva mea. Concomitent a si inceput lansarea zvonurilor in tot orasul ca eu am scris despre mine acele lucruri. Au ajuns si ziarele sa preia aceasta informatie falsa.

In data de 25 februarie, deci a doua zi dupa acel consiliu (profesoral) al cacatilor, Boldor se duce din proprie initiativa la Politia Hunedoara la ora 8,30 si da o declaratie impotriva mea, sustinand ca a citit pe contul meu de Facebook ca eu am scris ca imi place sa pipai minore, dar ca dupa  ce el a citit, eu am sters postarea.  Apoi la ora 15,30, revine la politie si mai da o declaratie, in care arata ca el cunoaste fete pe care eu le-am pipait (pana in acea zi nimeni nu a cunoscut ca eu sa fi pipait niste fete, nimeni nu a facut vreo reclamatie, dar dupa 24 februarie, si-au adus aminte niste familii in mod brusc ca in urma cu 4 ani le pipaiam fetele).

Dupa doua zile, in 27 februarie revine la politie si da a 3 a declaratie, in care partial reia acuzatiile din ce-a de-a doua declaratie a sa.

Ceea ce am mai demonstrat si scris aici, repet ca sa fie foarte clar, dosarul de pedofilie 356 nu s-a deschis pentru ca cele trei familii au depus marturie impotriva mea, el s-a deschis ca urmare a declaratiilor date de cacatul Boldor Cosmin in 25 februarie, declaratii in care promitea ca gaseste el acele fete pe care eu le-as fi pipait. Bineinteles ca el avea deja pregatite familiile, poate chiar inainte de 24 feebruarie, tot ce lipsea era sa se deschida acest dosar. Dar acest dosar nu se putea deschide fara contributia unor politisti si a unor procurori.

Cacatul asta ce si-a lasat opincile la intrarea in Hunedoara cand a venit din Racastie, s-a trezit sa faca pe smecherul aici, “la oras”.

Boldor nu a reusit si nu va reusi sa probeze nimic, iar asta atrage consecinte.

Cacatii astia de la liceul simulantilor si pacalicilor numit la misto Traian Lalescu i-au bagat in cacat pe multi, dar fiecare cu destinul sau.

Ce m-a amuzat in a doua lui declaratie, de la ora 15,30, este faptul ca cacatul asta se viseaza un fel de cineva, se crede important, a scris in declaratie ca el are functie de sef de catedra, iar prostovanii de la politie l-au crezut. Ba baieti, nu exista nicio functie de sef de catedra. Vise de cacat pe conducta de canalizare. .

Acum, dupa atentionari la procuror Soos L. a inceput cercetarea penala pentru infractiunile comise de cacatul Boldor. Eu ma gandesc ca inainte de sfarsitul acestui an dosarele vor fi finalizate.

 Aici puteti citi reclamatia data la politie in 25 februarie 2020 la ora 8,30.

 

 


Aici puteti citi declaratia data de cacatul Boldor in 25 februarie la ora 15,30.

 



 


 

 

Asa, sa mai fac o precizare, el are o gasca la liceul cacatilor, o gasculita la Politia Hunedoara (ca ex. pe  agenta Valeanu Liliana de la Politia Hunedoara a plimbat-o pe la Ghelar, la Arsenie Boca etc. prietenie beton) si o gasculita la PNL. Adica i-a umplut pe toti de cacat. Daca tot am pomenit de agenta Valeanu Liliana ar trebui mentionat un zvon, ca ar fi fost adusa special in Hunedoara, desi ea e din Scornicesti. 

E o vorba, spune-mi cu cine esti prieten ca sa-ti spun cine esti.

Despre cacatul asta am mai scris aici

http://mihael-duca.blogspot.com/2021/05/train-lalescu-gasca-bipezilor-stalinisti.html

          - aici am explicat pe larg cum eu am fost super intelegator cu cacatii astia iar ei atat au putut, sa faca niste planuri pentru a se  razbuna pe mine.

Despre cacatul asta am mai scris si aici

http://mihael-duca.blogspot.com/2021/07/8-liceul-traian-lalescu-si-justitia.html

          - aici am scris despre cum cacatul continua sa chiuleasca, iar gasca prin Molnar Dalia il acopera.

Despre cacat am scris si aici

http://mihael-duca.blogspot.com/2020/11/3-liceul-traian-lalescu-si-justitia.html

          - aici am scris despre dosarele penale ce sunt pe numele lui, pentru faptele lui de cacat.

Despre cacat si gastile lui am scris aici

http://mihael-duca.blogspot.com/2020/10/2-liceul-traian-lalescu-si-justitia.html

          - aici am arata o parte din actiunile cacatilor

Despre cacat am scris aici

http://mihael-duca.blogspot.com/2020/02/nimic-la-liceul-traian-lalescu-hunedoara.html

          - gasca ii acopera 13 absenta nemotivate saptamanale

Despre cacat si gasca lui de cacati am scris si aici

http://mihael-duca.blogspot.com/2020/02/liceul-traian-lalescu-hunedoara-un-wc.html

          -aici am aratat cum functioneaza acest WC stalinist numit la misto liceu

Eu am scris de m-am plictisit, le-am dat prea multa importanta, acum vreau sa vad ce va scrie procurorul Soos L.

 




 

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...