marți, 8 mai 2012

Guvernul Ponta a intrat in paine cu 8%


Guvernul popus de Ponta a obtinut ieri si votul parlamentului si "binecuvantarea" presedintelui Basescu.
Este un pas inainte, guvernul poate incepe sa puna in aplicare masurile promise pe cand era in opozitie.
Personal, ma asteptam ca recuperarile salariale sa se faca complet, nu doar 8%, intrucat imi amintesc ca promisiunea era reintregirea completa de a doua zi de la intrare in functie a guvernului USL.

Scuza cu "nu ne lasa FMI" nu tine, doar nu credea USL-ul, cand era in opozitie, ca atunci cand vor veni ei la guvernare vor face ce le trece prin cap.

Eu mi-am exprimat demult indoiala cu privire la originea banilor necesari pentru salarii si pensii si este asa cum am banuit, nu sunt bani, deci, ne mai imprumutam. Acum, nu vreau sa fiu rautacios, dar de imprumutat ma puteam imprumuta si eu. Intrebarea ramane:"Cine ii va da inapoi?" Aha, deci tot noi.

Pai, atunci, de ce nu ne imprumutam macar sa recuperm in totalitate taierile salariale? Intrebarea asta ramane.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...