luni, 25 mai 2015

Tribunalul Hunedoara recidiveaza

Pe ideea ca daca "e judecatori" e deasupra tuturor, tantiile de la Tribunalul Hunedoara isi pun roba in cap. Fiecare face ce poate.
Am facut o noua reclamatie referitor la proasta desfasurare a actului de justitie . Este a doua reclamatie.

Iata reclamatia. Voi publica aici si raspunsul, ca de fiecare data.

În atenţia

Doamnei Preşedinte
 TIMIŞAN CARMEN MIHAELA
 Tribunalul Hunedoara

RECLAMAŢIE

DUCA MIHAEL ADRIAN... inaintez prezenta RECLAMAŢIE ÎN RELAŢIE CU DESFĂŞURAREA ACTIVTĂŢII TRIBUNALULUI HUNEDOARA referitor la DOSARUL NR.289/97/2015
În fapt,
La şedinţa din data de 05 Mai 2015 judecătorul completului 2 a facut urmatoarele actiuni ce mi-au adus atingere mie ca reclamant, dar si actului de justitie:
1.      Am cerut audierea martorilor conform tabelelor exsitente la dosar, mi s-a refuzat acest drept, mi s-a spus ca pot cere „unul, cel mult doi” martori. Mai mult, judecatorul mi-a atras atentia ca nu negociez numarul martorilor, dar de negociat chiar judecatorul a facut-o, limitand numarul martorilor propusi de catre mine;
2.      Judecatorul m-a informat ca trebuie sa platesc anumite taxe pentru ca am cerut daune morale, precizand ca voi fi informat ulterior, fapta deosebit de grava, ce denota necunoasterea legislatiei si totodata, exercitarea de presiuni asupra mea, ca reclamant.  
                       
Va informez ca este a doua reclamatie pe care o fac referitor la proasta functionare a Tribunalului Hunedoara.
Având în vedere cele prezentate mai sus, solicit:
1. Să luaţi măsurile disciplinare corespunzătoare;
2. Să-mi comunicaţi componenţa completului de judecată.
3. Schimbarea completului de judecata;

În spiritul libertăţii cuvântului şi a dreptului la informare, toate actele acestei acţiuni în Justiţie le public pe site-ul personal http://mihael-duca.blogspot.ro/

20.05.2015                                          Reclamant,
                                                                   Mihael A. Duca



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...