duminică, 17 februarie 2013

"Se bat calicii pe ceaunul gol"

Urmaresc fara entuziasm scena politica (infractionala) de la noi.
Nu mi se pare nimic demn de a retine atentia. In afara unor mega escrocherii. Dar din cand in cand mai straluceste ceva.
Paleologu a caracterizat PDL-ul printr-un aforism: "Se bat calicii pe ceaunul gol".
Ar trebui ca membrii PDL sa-i citeasca scrierile lui Paleologu. Ca adevar grait-a.

Nu pot sa nu-mi amintesc de Boc, fostul prim ministru si presedinte PDL cand i s-a adresat ... na ca-mi scapa, unei prezentatoare, la Antena 3, cu "Doamna Udrea".
Nu stiu cati au inteles adanca semnificatie... Pacat de Boc, am inteles ca e un om bun. Dar pacat si de noi, si de Romania.
Eu cred ca deabia acum inteleg PDL-istii expresia "n-ai cu cine".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...